Faceți căutări pe acest blog

luni, 10 mai 2010

Ajutati-ma voi cu un titlu potrivit...

Obiceiul meu este sa citesc in fiecare zi pe net stirile mondene dupa ce vin de la scoala. Azi...am citit ceva ce mi-a ridicat un mare semn de intrebare. Pe un anumit site am citit ca Bahmuteanca vrea sa renunte sa mai prezinte emisiunea aia a ei unde aduna toate pupezele, din motive de sanatate. Buuuun...totul in regula pana aici. Numai ca domnii turcaleti vor s-o inlocuiasca pe Bahmu cu "scorpia din Izvorani", Moni. Buuuun...alegerea lor. Dar stau si ma gandesc...ce studii in domeniu are Monica??? A facut vreo scoala sau vreo facultate de specialitate??? Eu una n-am auzit. Doamne, cati tineri termina facultatea de jurnalism sau scoala speciala si cati dintre ei au posibilitatea obtinerii unui loc de munca in televiziune? Un numar neinsemnat. De ce??? Pentru ca locurile sunt deja ocupate de "vedetele" astea aparute ca ciupercile dupa ploaie dupa ce au aparut intr-un scandal sau au prostit vreun miliardar sa le bage in testament. Aaaa, mai nou e sa te incurci cu un fotbalist sau sa-i fii amanta, ca apoi ai prima pagina a ziarelor de scandal asigurata. Mda, buna metoda. Poate ca asa ar trebui sa faca si proaspetii absolventi in domeniu...sau mai bine nu. Speram ca intr-o zi sa dispara astea/astia de pe micul ecran, sa intre in neant si sa ramana acolo! Oricum, cred ca e doar un "curent artistic" de moment care va disparea in cativa ani. Imi vin acum in minte versurile lui Puya din melodiile "Undeva in Balcani" si "VIP". Respect Puya!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu